1993ko Donostiako Zinemaldian Urrezko Maskorra eta Aktore Onenaren saria jaso zituen, azkena Niki Karimi antzezleari eskainia. Ibsenen Panpinen etxearen bertsio askea, are harrigarriagoa da Iranen egina dela kontuan izanik, hain zuzen emakumearen askatasuna ameskeria izaten jarraitzen baitu. Nanteseko Jaialdian Publikoaren Saria jaso zuen, halaber.