Heroinazale gazte batzuen zenbait ama drogaren aurka borrokatu eta seme-alabak mundu hartatik urruntzeko elkartuko dira. Carmen Avendaño (Adriana Ozoresek antzeztua) galiziarraren benetako istorioa eta, hura bezala, utopiak bete daitezkeela erakutsi zuten beste emakumeena biltzen du.