Wallace & Gromit-en lehen abentura luzean, protagonistek izurrien aurkako negozioa daukate eta, orain, misio zail bat bete behar dute: untxi maltzur baten agindupean auzunea hondatzen ari diren milaka untxi jatunei aurre egitea, alegia. Filmaren ehuneko 98a plastilinazko animaziozkoa da, neurri txiki batean efektu digitalekin osatua. 260 lagunen artean egin dute eta lau urte t´erdi behar izan dituzte filma osatzeko. 1996ko Zinemaldian Wallace & Gromit: A Close Shave laburra aurkeztu zuten Steve Boxek eta Nick Parkek zuzendua, pertsonaiok ohi bezain goxo zaindu dituzte eta Oscarretan saritutako laburrekin eta Chicken Run (Nick Park eta Peter Lord, 2000) lanekin bezain zorrotz eta ibili dira.