Jaime Chávarrik era askotako lanek osatutako bere filmen zerrenda luzeari Camarón de la Islaren biografia gehitu dio. Flamenko modernoko kantarien artean ahots aberatsena izateaz gain, Camarón herritar askoren liderra izan zen, hain zuzen, gizartearen sektore handi batek bere jokamolde eta portaera beregan hartu baitzituen. Oscar Jaenadak, antzezpen bikaina eginez, ibilbide laburregia izan zuen pertsonaia hori oso sinesgarria egiten du. Ez da harritzekoa soinu banda miresgarria izatea.