Abel Ferrara
Rudolph Giuliani alkatearen garaiko New Yorken girotua, hau da tolerantziarik gabeko hirian, eta Charles Dickensen gabon-ipuinaren egitura darabil, jatorri latinoko droga trafikatzaile bikote baten egunerokotasuna erakusteko. Senarra bikotearen bizitzari buruzko auzi moralekin erreskatearen diruarekin bezain interesatua dagoen polizia beltz batek bahituko du.