Abel Ferrara
Megakorporazioen munduaz, ingenieritza genetikoaz, informazio-trafikoaz eta espioitza industrialaz mintzo den lan ferrariar honen abiapuntua William Gibsonen istorio labur bat da. Christopher Walken eta Willem Dafoe, filmaren ekoizleak, ingeniari japoniar baten konfidantza lortu behar dute, Asia Argentok antzezten duen prostitutaren laguntzaz. Cyberpunk eta film noir artean koka dezakegu.