Abel Ferrara
Hollywoodeko izar batek burua zeharo galduko du lagunak abortatu duela aitortuko dionean. Handik hilabete batzutara, Claudia Schifferrek antzezten duen gazte erosoaren besoetan sendatu egin dela irudituko bazaigu ere, bada haren kontzientzian iraganak utzitako arrastorik. Drogen, eromenaren eta oroimenaren labirinto ilunen eskutik egindako bidaia da, New Yorketik Miamira doana.