Abel Ferrara
Hil egin duten anaiaren hilkutxaren parean, mafiazale sendi bateko kideek euren iragana gogoratuko dute. Ferrara neoklasiko xamar batek aktore talde paregabea bildu zuen, pertsonaien osaeran ohi bezain azkar eta adimentsu ibiliz: Christopher Walken, Annabella Sciorra, Chris Penn, Benicio del Toro, Isabella Rossellini eta Vincent Gallo. Nicholas St. Johnek idatzitako azken filma da.