Abel Ferrara
Filosofia ikasle batek, Lili Taylorrek antzeztua, gizakiok historian zehar hainbeste sarraski burutu izanaren arrazoiak bilatuko ditu, historia sakonki aztertuz. Mintegi batetik irtetzean, emakumezko banpiro batek eraso egingo dio, eta aurrerantzean, hilda ez daudenen artean ibili beharko du. Menpekotasunari buruzko film pertsonala da, zuri-beltz gordinaz filmatua, banpirismo atzerakoiaren modarekin zerikusirik izan gabe.