Abel Ferrara
Zinemagile independente batek (Harvey Keitel) krisian dagoen bikote baten azken gaua deskribatzen duen "Mother of Mirrors"-en filmaketa hasiko du. Protagonista antzezten duen aktorea errespetu artistikoaren bila dabilen izarra da. Pertsonaia hori Madonnak antzeztu izanak Dangerous Game (Snake Eyes izenburupean filmatua) fikzio eta dokumentalaren tarteko mugan kokatzea errazten du.