Abel Ferrara
Jack Finneyren eleberriaren hirugarren egokitzapena, non izaki estralurtar batzuk Lurreko gizakien gorputzak ordezkatzen dituzten. Ferrararen lan garestiena da, Hollywooden ekoiztua, eta aurreko bi bertsioekiko ezberdintasun nabarmen bat eskaintzen du. Hau da, kokaleku berria, istorioa kanpamendu militar batean garatzen baita. Ferrarak berak dioen bezala, oso istorio estugarria.