Abel Ferrara
Zinemagilearen film moral eta esanguratsuena. Harvey Keitel pletoriko batek polizia-teniente ernegatu, urduri, bizi eta obsesiboa antzezten du, atxilotzen dituen trafikatzaileen drogak konfiskatzeaz gain prostitutekin ibili eta kirol-apostuetan diru pila galtzen duena. Elizako aldarean gurutze batekin bortxatua izan den moja gazte baten kasua bere erredentzio berezia bihurtuko da.