Abel Ferrara
Ferrarari ospea eman zion lehen lana, kaletar hip hoparen erritmoz girotutako gau-giroko thriller lehor, hedonista, bortitz, moral eta hilgarri hau da. Christopher Walken, zuzendariarekin egindako lehen lan honetan, kartzelatik irten eta hiriaren nagusigoaren atzetik ibiliko den gangsterra da. Ondorioz, klan italiar, asiar eta kolonbiarrei aurre egin beharko die, istear dagoen Bronxeko ospitale bati dirua emango dion bitartean.