Abel Ferrara
Zuzendariaren idazle kutunetakoa den Elmore Leonarden polizia-eleberri baten egokitzapena. Norbanakoen handinahikeria eta intriga politikoen istorio konplexu bat erakusten du, Florida eta Santo Domingo artean kokatua eta Peter Wellerrek antzeztua; horrek iragan iluneko marine ohi baten rola jokatzen du. Ekoizleek hainbat mozketa nabarmen egin zuten estreinatu aurretik.