Abel Ferrara
Romeo eta Julieta-ren eta West Side Story-ko nerabeen istorioaren birmoldatze berezia. Montesco eta Capuleto sendien eta puertorricar eta anglosaxoien ordez, protagonistak New Yorkeko txinatar eta italiar jatorriko bi gazte dira, familien arteko gatazkei jaramonik egin gabe euren harremana mantentzen saiatuko direnak. Ferrararentzat hau da bere lanik kutunetakoa.