Abel Ferrara
Ferrarak, Ustelkeria Miaminen ondoren, Michael Mannek ekoiztutako sail berri baten pilotua zuzendu zuen. 1963ko Chicagon kokatua, Mike Torello teniente bitxiak antolatutako krimenaren aurka egingo duen borroka erakusten du. Torello polizia gogorra, eszeptikoa, ikasia eta nahikoa ezkon-bizitza kaotikoa duena, Dennis Farina polizia ohiak antzezten du.