Abel Ferrara
Gidari misteriotsu batek autobidean eta hiriko kaleetan barrena autoak erasoko ditu. Biktimetako baten anaiak mendeku egin nahi du eta, hartarako, errepidean arau hausteak eragiten dituen orori zigortuko dien justiziero motorizatua bihurtuko da. Ustelkeria Miaminen parte hartu ondoren zuzendua, sekula burutuko ez zen sail baten atal pilotua da.