Abel Ferrara
Thriller bortitza da, exploit eta polizia-film ortodoxoenaren tartekoa, eta gauez filmatua. Protagonista arerio baten heriotzarekin traumatizatuta bizi den boxeolari ohia da eta, egun, striptease aretoetarako neskak bilatzen dituen agentzia bat zuzentzen du, lagun batekin batera. Arte martzialetan aditua den hiltzaile bat neskei erasotzen hasiko zaie.