Abel Ferrara
Ferrararen filmen lehen hiriko-justiziero bitxia neska mutu bat da, josketa lantegi bateko langilea, arratsalde berean bi bortxaketa jasango dituena. Bigarren erasotzailea hil ondoren, pistola hartu eta bere legea ezarriz aurrera egingo du. Filmak bortxaketa eta mendekuen filmen eskema galbideratzen du, hau da garai hartan modan zegoen azpijeneroa, eta ikuspuntu feminista desitxuratu bat lortzen du.