Abel Ferrara
B saila gogoratzen duen exploit motako film honek zulagailu elektriko batez jendea hiltzen duen margolari eroaren istorioa biltzen du, Ferrarak berak Jimmy Laine ezizena erabiliz antzeztua. Kontakizunaren zati batzuk Douglas Metro margolari eta musikariaren bizitzan oinarrituak daude, eta Ferrararekin behe Manhattanen bizi zeneko etxebizitzan gertatutako hainbat egoera gogoratzen du, halaber.