Abel Ferrara
Ferrararen lehen laburren artean asmo handikoena, ordu erdiko laburra da. Margolari baten, modelo gisa harentzako posatuko duen lagunaren eta biok kontratatutako prostitutaren arteko topaketa sexuala erakusten du, hasieran. Ondoren, margolariaren senarrak antolatutako afaria biltzen du, eta hartara, prostituta modeloaren lehengusina delakoan azalduko da.