Abel Ferrara
Gasolindegi bat atrakatzea erabaki duten bi lagunei laguntza eskainiko dien langile mailako gazte baten istorioa. Aurrekoa baino modu narratiboagoan egituratua. Honakoa ere VHS zinta batean ikus daiteke, soilik.