When he shot Bienvenido Mr. Marshall, Berlanga was forbidden to include the village teacher?s dream on arrival of the Americans due to its erotic connotations. Fifty years later, the director has satisfied his frustration, but with a teacher who has nothing in common with the original. Berlanga has made, in his own words, a ?falla? (papier-mâché figures burnt to cinders on 19th March in Valencia) against the death penalty.