Having argued with his boyfriend Sébastien, Frédéric heads for the beach, where he meets a woman called Lucia, with whom he has sex in a secluded spot. Returning to the place he left his clothes, he discovers that they?ve been stolen. He?s got nothing better to do than put on the extra dress proffered by Lucia and meet Sébastian in this unusual attire.