1969. Margarita faces an ecclesiastic judge at her divorce proceedings. Only the separation of bodies and goods notes the judge, marriage is for life. Throughout the day in question we take a look back over her life down through the years, not chronologically, but with topics linked to one another with musical numbers where each one completes the meaning of the former. These are the different ?wolves? that have hounded her. Presented in five parts by Margarita herself, ranging from love to problems at work and with her personal fulfilment, from her false freedom with a ?liberal? lover to her passage through the ?female? world, ending with the social climb and politically correct life to which she is forced by her husband and finally causes their breakup.