Maria and her husband move in with her father after he suffers a debilitating aneurism. The situation becomes too much for Maria to handle when her father?s intensive need for her attention conflicts with her husband?s expectations. Soon her husband?s insensitivity and lack of support turns abusive. To further complicate matters, Maria begins to receive anonymous phone calls, gradually creating a distance from her family and from her deep-seated religious values.