Aristoteles described the brain of a newborn baby as ?a clean slate with nothing written on it?. The film reflects on the passing of time and the numerous influences received by a person from birth to death. It looks at the subject through the marks left by life on the skin. It is the aggressions of life which, either casually or intentionally, will change people?s physical aspect. It is only via this description of the physical map, almost geographic, of the person, that we will delve into the depths of the scars of the soul, those which apparently (but only apparently) don?t leave marks on the outside.