This story is a bit like taking a stroll through the scenes of life. Scenes showing artists with their music, and a geography with its people. The stages on which these artists perform aren?t static, but moving, travelling from village to village in the framework of a cultural project organized by the Regional Government of Extremadura. The geography, its people, named after a cherry, an open smile and sweat: the villages of Extremadura. The music is reminiscent of the land and running water. Which is why it doesn?t need spotlights or sales gimmicks. It?s also why they?re always ready to sing, because they do it for pleasure, not for fame. A stroll through the human, social and political geography of a region and its people. A look at its dreams, its yearnings, its achievements, its desires. And also at its deceptions, its sufferings, its miseries and its silences.