A town 100 kilometres from Buenos Aires. With its customs. With its lies, its secrets, its idiosyncrasies. A place that dreams of the capital city. A place lost in time. Esteban, Matías, Alejo, Damián and Guido were born 13 years ago in this little town. They?ve always been friends, spending the monotonous summer afternoons sitting on the stair of the ladies? hairdresser?s. Anxious, restless, impatient for some kind of a change, they go through the most confusing period in their lives. The change from childhood to adolescence. They feel curiosity for women and sexual awakenings, along with rebelry against their parents and family rules. A town. A whole lot of secrets. Five friends. Five friends aching for adulthood. Dreaming of living in a better place. Wanting to sustain a friendship in danger. Savouring what may be their last summer together.