Woody Allen
At 40, Lee Simon feels that he?s not made the most of life. He writes travel features and interviews people from the world of showbiz, but dreams of selling a book or a screenplay to boost his social prestige. Since his divorce, he has had relationship upon relationship in an environment as dazzling as it is superficial, where anyone can be famous.