The restaurants, cinemas and shops of a shopping mall serve as the backdrop against which Nick Fifer and his wife, Deborah, are preparing their 16th wedding anniversary. While shopping, Nick confesses his infidelity to Deborah, who immediately demands a divorce. Thus, their wedding anniversary takes the shape of plans for their imminent separation.