Woody Allen
Brilliant philosophy lecturer Marion Post has asked for sabbatical leave to write a book. One day she discovers that while working in her studio she can hear the psychoanalysis sessions taking place in the next door surgery. A patient?s moving confessions lead her to make an in-depth analysis of her own life, finding it to be empty, based on self-deception and the fear of emotion.