34-year-old Pamela is a small, shy woman. She works in a supermarket. She attends a religious temple. She periodically visits her autistic mother. An anonymous character, a meaningless life. Suddenly, a miracle occurs. Messages of a marvellous destiny start to reach Pamela in unusual ways: a client, a transvestite, her own mother, dreams, barcodes, real and imaginary signals. The Saviour of the Next Millennium is apparently on his way and everything indicates that she, being a virgin, is carrying him in her entrails. Impelled to face herself, Pamela undertakes an inner voyage. A paradoxical voyage: the more mystic she grows, the more human she becomes.