Mendebaldeko Afrikako alegiazko herrialde batean, gerra zibil odoltsuan hamar urte igaro ondoren, Nayak etniako soldaduekin osatutako legezko armadak eta Theo koronela buru duten Bonande etniako matxinoek su-etena sinatu berri dute. Bonande kanpamentuan denak presidentearen eta honen emaztearen zain daude tregoa ospatzeko. Haatik, guztiek ez dute aspaldiko etsaiekin adiskidetu nahi. Azkenean, hurrengo gauean alde biak bildu egingo dira. Hasierako tirabiren ostean, giroa baretu egin da; aitzitik, gaua bitartean, zauriak berriz irekiko dira. Adiskidetzea ezinezkoa dela dirudi. Dena den, nahasmenaren erdian, protagonistetako batzuk gorrotozko zurrunbiloa geldiaraztea lortuko dute, bakealdi iraunkor baten itxaropenari ateak zabalduz.