Bebak klase diruduneko dama bat izaten bazekien ondo. Kosmetiko-etxe propioaren jabe izan zen, baina gaur egun etxez etxe edertasun-produktuak saltzen ibili beharra dauka. Urrezko bere belarritako lodiak eta Dora bere neskamea galdu nahi ez duen estatus baten azken aztarnak dira. Dora 17 urterekin iritsi zen Chaco probintziatik Beba andrearen etxean ?ohea barruan? lan egitera. Harrez gero, bere soldataren diruarekin Buenos Airesko kanpoaldean etxetxo bat eraikitzen ibili da. Alabaina, Dorak ezin du bere etxea bukatu Bebak sei hilabeteko soldata zor diolako. Bere ugazabandrearen ordaintze-promes faltsuak entzuteaz akituta, eta bere bizitza propioa bizitzeko erronkari aurre egiteko prest, Dorak alde egitea erabaki du. Bolada baten ostean, Bebak bere zorrak ordaindu ahal izateko, bere apartamentua alokatu beharko du. Bebak ez dauka nora joanik. Dorak bere etxea eskaini eta atzera ere elkarrekin bizitzea proposatuko dio.