25 urte dituen Adrianek bere bizitza gainbehera datorrela sentituko du denboraldi luzeak igarotzen dituen adimen-osasuneko zentroa utzi eta aitak beregandik urruti bizitzea erabaki duela jakinarazten diotenean. Hiriaren beste aldean, Raquel hainbestean bizi da prostituzioaz eta honen seme Gonzalo nerabeak bizimodu horretatik ihes egin nahi du. Gau batez, Gonzaloren eta Adrianen bideak gurutzatu egingo dira, eta une hori hirurentzat ustekabeko zerbaiten hasiera izango da.