1952an, bi gazte argentinar, Ernesto Guevara eta Alberto Granado, errepideetan barrena bidaian abiatuko dira benetako Latinoamerika ezagutzeko asmoz. Ernesto 23 urteko Medikuntza ikasle gazte bat da, legenar gaixotasunean espezializatua. Alberto 29 urteko biokimikaria da. Pelikulak latinoamerikar kontinenteko giza eta gizarte-topografia aberats eta konplexuaren aurkikunde-bidaian bi gazteen nondik norakoak jarraituko ditu. Alberto Granadoren eta ?El Che? izango zen gizonaren egunkarietan oinarrituz, Diarios de motocicleta pelikula bera aurkikuntza-bidaia da, nork bere buruarena, zeinean bihotz iraultzaile baten jatorria zirriborratzen hasia den.