Londres, 1950. Vera Drake Stan bere senarrarekin eta Sid eta Ethel bere seme-alabekin bizi da: familia xumea baina zoriontsua da. Vera garbitzailea da; Stan bere anaiaren garajean mekanikari da; Ethelek bonbilla-faktoria batean lan egiten du eta Sid jostun-mutila da. Vera beti dabil jendeari laguntzen: gaixo dagoen bizilagun bati aldizka bisita egiten dio eta beste bat, Reg, etxera afaltzera ekartzen du honek behar adina jaten ez duela uste baitu; eta isil-gordeka, neska gazteei ere abortatzen laguntzen die, garai hartako Ingalaterran legez kontra zegoen praktika berau. Neska horietako bat larri ospitaleratzen dutenean, Poliziak honi galdeketa egingo dio eta Veraren etxera haren bila abiatuko dira, gainerako senitartekoen harridurarako, hain zuzen ere, Ethelen eta Regen arteko ezkon-hitza ospatzen ari baitziren.