Amerikar osasun sistemaren lehendabiziko arazoa bihurtu da obesitatea, tabakoaren aurretik. Bi neska gazte amerikarrek McDonald?s enpresaren aurka aurkeztutako demandak sorturiko gizarte-alarmaren aurrean, beren gizentasunari loturiko osasun-arazoen ardura multinazionalari egotziz, Morgan Spurlock, akuri bat bailitzan, esperimentu arriskutsu batean murgiltzen da: hilabetez McDonald?s batean bazkaldu, gosaldu eta afaltzea, dieta honek bere osasunari eragiten dizkion ondorioak ikusiz... baita bere pisuari ere!