Johann alemana bere kamioiaz 40ko hamarkadako Brasilgo Ipar-ekialde barruan galdutako hiri txiki batera iritsi da. Ranulpho saltzaile gaztea Johannen etorrera ikustera atera da, kamioiak liluratuta. Alemanak barrualdea konkistatu nahi du daraman produktuaren salmentarekin -Aspirina izeneko medizina berri baten aunitz flasko-, eta horretarako Ranulpho gida gisa kontratatuko du. Laguntza moduan mendeak ekarritako beste asmakizun aparta erabiliko du gainera, aspirinaren ondorio terapeutikoak erakusten dituen zine-proiektagailu bat. Johann bazter honetara gerraren amesgaiztotik ihesi dator, bere familia osoa atzean utzita. Bere aldetik, Ranulphok lan berri honetan txirotasunetik Hegoalde aberatsera alde egiteko aukeratzat joko du.