Bi anaia eta hauen aitaorde modukoa den osaba Jesus bost urteren buruan elkartu dira. El Cucúren urtebetetzearen eta El Malbororen lehen askatasun egunaren hogeita lau orduak. Hirurak berriz elkarrekin egotearen ospakizuna, ahazten eta sendatzen ez den amodio bilatzea, preso egotea baino mingarriagoa den argitu gabeko traizio baten zalantza. Bihozgabe izatearen sentsazio arraroa, beldurrik ez edukitzearen, mugarik ez izatearen, beti bidemugan ibiltzearen, gau ta egun errege izatearen truke; eguna berriz argitu arte.