Eros daitezkeen elkartze eta tratu intimoez beteriko gau luze baten ostean, Victor, nerabezarotik atera berri den kaleko mutiko batek, gero eta larriagoak diren arrisku adieraztezinei aurre egin beharko die: zemaitzen duten ezezagunak, ozta-ozta saihestutako istripu bat, gozamenaren ondorengo bera hiltzeko ahalegin bat, eta azkenik, zoramen hiltzailea, naturaz gaindiko indarra, baina baita heriotzaz haratago maiteminduriko neskatxa baten samurtasuna ere. Eguzkia itzuli baino lehen, Victorrek, bere gaztaroan harekiko itsu bazen ere, amodio horrek atzera ere bereganatu dezakeela ikasiko du, agian heriotzeraino eramateko. Amesgaizto kutsua duen iniziazio-zeremonia, gauak ez du mutila hain bihozgabe utziko beharbada; dena den, behar baino lehen arrastoa utziko dio.