Emakume ingeles bat gauaren erdian esnatu da gerra zibilean murgildutako atzerriko oso hiri txiro bateko hotel txiki batean. Sukarra dauka eta herrialde horretara zergatik itzuli den gogoratzen saiatuko da. Gauan zehar, bere haurtzaro zoriontsua gogora ekarri eta bizitza, familia eta lagunak gozatu dituen profesional baten bere helduaro zoriontsu samarra oroituko ditu. Dagoen lekura eraman duten gertakizun bitxiak eta munduaz zeukan ikuskera aldarazi dioten pertsonak ere gomutatuko ditu. Eta orain bere buruaren eta bizitzaren ikuspegi desatsegina izango du. Eguna argitzen doan heinean, sukarra jaitsiko zaio. Emakumeak bere buruaren hautemate onestua izango du, eta azkenean, txirotasunak eta ustiapenak eragindako bortizkerian berak daukan erantzukizuna ulertu beharko du.