Anonimoak dira. Inork ez ditu ezagutzen. Beren ingurune txikian ere, ezagun batzuk bestaldera begiratzen dutela sentitu dute. Elkarrizketa, eztabaida, balizko ulermen-jendea gero eta murritzagoa da. Goizeko lehen orduetatik, kaletik lanera bidean doazela, bi bizkartzain ondoan dituzte. Lana amaitzen dutenean, beren etxeetako atarira iritsi eta azken keinu batez agurtzen dituzte beren bizitza babesten duten horiek. Benetako bost aktore, anonimoak. Beren bizitza, luzea batzutan, laburra bestetan. Beren familia, beren oroitzapenak, beren ilusioak. Jazarrita bizitzearen beren esperientzia beldurgarria.