Meeting WA elkar miresten duten Jean-Luc Godard eta Woody Allen zine-zuzendarien arteko elkarrizketa da, Woody Allenek King Lear pelikulan parte hartzen zuela aprobetxatuz filmatutakoa. Gordardek Alleni Woodyk berak aldez aurretik prestaturiko galderak egiten dizkio, horrelako bi talentu elkartzen direnean ordea, mamitsuena solasalditik kanpo esandako izango da.