Woody Allen
Alvy Singer komiko profesionala da, mundua bi kategoariatan banatzen duena: txarra, alde batetik eta zitala, bestetik. Ezkortasun kaustiko eta burutsu hau sostengu duela, Alvyk Annie Hallekin hausteko izan zituen arrazoiez gogoeta egingo du, abeslari izan nahi zuen emakume neurotikoa berau, zeinarekin gaizki-ulertu eta bateraezintasunez beteriko harreman bat bizi izan zuen.