Woody Allen
Steffi eta Bob ezkonduta daude, aberatsak dira eta gizartearekin engaiatuta daude. Steffi Joerekin ezkonduta egon zen, emakumeekin zorterik ez duen tipo batekin, eta elkarrekin izaera aldakor samarra duen alaba bat eduki zuten. Bobek, berriz, seme kontserbadore bat du, delitugile batekin maitemintzean bere ezkontza arriskuan jarri duen alaba bat eta mutil aberatsak ligatzearren beti sesioan dabiltzan beste bi alaba nerabe. Denek euren sentimenduak abestuko dituzte New Yorken, Parisen eta Venezian.