Willy Clark aspaldi agertokietatik erretiratua dagoen aktore heldu bat da. Bere iloba Nancyk paper bat lortu dio pelikula batean, baina bertan Al Lewis bere lankide zaharrarekin lan egin beharko du. Kontua da Alek eta Willyk urteak daramatzatela elkarri hitzik esan gabe eta berriz elkartzeak arazoak ekar ditzakeela.