Woody Allen
Emmet Ray 30eko hamarkadako jazzaren jeinu eta gitarra-jole aparta da, bera gainditzen duen gizon bakarrarekin itsututa dagoena: Django Reinhardt handiarekin. Alabaina, Emmet agertokitik jaisterakoan, tipo harroputza, zakarra, gehiegi edaten duena eta arratoiei tiro egiten gozatzen duen emakumezale bihurtzen da. Egun batean, Hattie, neska mutu bat ezagutuko du, zeinarekin bere gusturako serioegia den harreman bat hasiko duen.