Woody Allen
40 urterekin, Lee Simonek bizitzaz ez duela ahal bezainbeste gozatu sentitzen du. Ikuskizunen munduko pertsonaien elkarrizketak eta bidaia-artikuluak idazten ditu, baina bere gizarte-ospea areagotuko lukeen eleberri edo zine-gidoi bat saltzearekin egiten du amets. Bere dibortzioaren ostean, edonor ospetsu izan daitekeen ingurune liluragarri bezain hutsal baten baitan, noizean behingo harremanak ditu, bata-bestearen atzetik.